Wednesday, October 27, 2010

OFFER IKLAN

Kepada pelanggan yang dihormati,
Promosi Istimewa
Terima kasih di atas sokongan anda kepada kami selama ini., Pihak kami dengan sukacitanya mengumumkan bahawa kami memberikan perkhidmatan semua jenis iklan di Harakahdaily.net untuk dimanfaatkan oleh pelanggan kami.
Seperti yang anda tahu, Harakahdaily.net adalah laman web berita bahasa Melayu yang utama di negara ini dengan jumlah pelawat unik sehingga 100,000 sehari ataupun sehingga 500,000 pelawat unik sebulan.
Tawaran ini adalah peluang untuk anda manfaatkan bagi mengembangkan lagi perniagaan dan mengakses pelanggan kami yang hamper keseluruhannya adalah beragama Islam.
Daripada harga serendah RM 550 sebulan untuk iklan teks, anda boleh mengakses pelanggan kami dengan kos serendah 0.004 sen seorang pelawat. Ini adalah jauh lebih rendah berbanding dengan laman web lain. Apatah lagi laman web Harakahdaily adalah khusus untuk pengunjung yang beragama Islam yang bersesuaian dengan promosi atau produk anda.
Untuk kemudahan anda juga, kami juga menyediakan konsultansi bagaimana untuk mengiklan di laman web kami dan kami adalah wakil tunggal pengiklanan Harakahdaily.
Untuk memastikan persetujuan anda, sila hubungi kami sekarang atau lawati laman web kami www.redrebana.com untuk senarai harga penuh dan borang tempahan.
Pastikan anda tidak terlepas peluang keemasan ini dan ingat bahawa tawaran ini adalah terhad.
Hubungi kami sekarang untuk meraih peluang ini.

Terima kasih.

HUBUNGI ;
Faisza Ismail
016-2273820 (Hp) 03-61896373 ( fax )

No comments:

Post a Comment